Effort and Result
Samenvatting
Plot 1: Kogami is al bijna klaar met haar huiswerk terwijl Tsukasa niets heeft gedaan. En dat allemaal omdat Tsukasa vooral aan het slapen is. Konata is vooral aan het gamen en Tsukasa is vooral iets anders aan het doen om daarna half in shock te raken doordat ze niets heeft gedaan.
Plot 2: Konata is heel goed in de spelletjes op een kermis en dat komt vooral omdat ze heel veel aan het gamen is. Konata haalt er 1x een knuffelbeest uit een graai-arm-automaat, Kagami lukt het maar niet. Konata ownt Tsukasa bij een ritme-muziekspel, en bij een Virtua Fighter spel veegt ze met iedereen de vloer aan.
Plot 3: De toetsen. Kagami heeft heel veel geleerd voor de toets en haalt 89. Tsukasa heeft wat geprobeerd. en Konata heeft alleen maar gegamed en is de avond van te voren begonnen en haalt een 86.
Plot 4: Konata zegt dat ze een bijbaantje heeft. Kogami en Tsukasa denken na over wat het zou kunnen zijn. In een boekwinkel? Nee dat leest ze alleen maar manga. Er komt een hele opsomming maar niets lijkt geschikt voor Konata. Het antwoord was: in een cosplay café.
Impressie
Deze aflevering was al een stuk leuker. Het is vooral erg herkenbaar, schema´s om je huiswerk in te plannen en het daarna vooral niet doen, dat is voor 90% van alle scholieren gewoon de waarheid. Verder is het erg onderhoudend met erg veel dialoog. Favoriet: Kagami, alleen maar vanwege de bitchy opmerkingen. Laat er maar meer van komen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten